stycznia 09, 2015

Koralowo turkusowe pudełko

Witajcie Kochani!
Z ogromną przyjemnością pokażę Wam drugie pudełko wykonane w ramach projektu "Pudełko na świecidełko" do kolejnej, przepięknej bransoletki - Turkus i koral. Pudełko wykonałam własnoręcznie od podstaw z grubego kartonu, także sama zrobiłam turkusowe kwiaty. Włożyłam w nie dużo serca i pozytywnej energii :)


A oto bransoletka:


(modelka: Karolina Gilon, foto: Anka Górajka, make up: Ann Wygoda, fryzura: Justyna Zastąpiło, stylizacja: Eliza Radomska, Anna Sycz, postprodukcja: Magdalena Ramos)

Autorki charmsów: Iwona Gaudy (Iwogg), Weronika Kaczor, Marta Kaczerowska, Joanna Stoltman (Pracownia Vestra), Dorota Pasternak, Ula Jurkiewicz (Jubiko), Dorcia Kozłowska, Danka Orwat (Biżuteria ze Szczyptą Magii), Alicja Osowiec.

Autorki baz: Hania Balicka (Blue Sheep Art), Anna Smolis.

Tą przepiękną bransoletkę jeszcze przez kilka dni możecie licytować TUTAJ :)

Posyłam Wam dużo słońca!


2 komentarze:

  1. bardzo fajne pudełeczko :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. kolejne pudełko na świecidełko, a ja wciąż nie mogę otrząsnąć się z zachwytu nad oprawą Czarnej Perły! uwielbiam Twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję - Twoje komentarze dodają skrzydeł! :*

Copyright © 2016 Galaxia-Art.pl , Blogger